دانلود رمان حقیقت یخی| دن براون
مرجع دانلود کتاب
برای بالا آمدن سریع از مرورگر opera استفاده کنید
درباره وبلاگ


ایمیل ما: moridi.1377@gmail.com
تبلیغات وبلاگ

دزبيست

محل تبلیغ شما

رمان «حقیقت یخی» اثر دن براون، نویسنده آمریکایی رمان «راز داوینچی»، به فارسی ترجمه و در ایران منتشر شد.براون کتابی با این نام ندارد، بلکه «حقیقت یخی» ترجمه‌ای از کتاب «Deception point» این نویسنده است که چهار سال پیش با نام واقعی خودش (نقطه فریب)، توسط نوشین ری‌شهری به فارسی ترجمه و از سوی نشر «نگارینه» در ایران منتشر شده است. بنابراین ترجمه اخیر دومین ترجمه از این کتاب براون است که با نامی متفاوت روانه بازار کتاب ایران می‌شود.

نویسنده این کتاب را در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر کرده است. در این رمان همانند سایر آثار این نویسنده، ماجرایی راز آلود نقل می‌شود. ناسا (سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا) شهاب‌سنگى را پیدا مى‌کند که زمین‌شناس‌ها می‌گویند حاوى یک فسیل است. و این، یعنی یک پیام: در آن‌جا، در فضا حیات هست. این کشف تبدیل به سلاحى براى از پا درآوردن رقیب انتخاباتى رییس‌جمهور مى‌شود که گفته ناسا نباید چنین بودجه هنگفتى را خرج ولگردى در آسمان کند. در این میان راشل، شخصیت اصلی داستان که دختر رقیب انتخاباتى رئیس‌جمهور است و در یکى از ادارات اطلاعاتى کار مى‌کند همراه با چند دانشمند بزرگ دیگر به رازى پى مى‌برد که می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

دن براون نویسنده ۴۵ ساله آمریکایی، در عمر خود، کارهای متفاوتی از جمله معلمی و آهنگسازی را تجربه کرده است. او اولین کتاب خود را در سال ۱۹۹۸، با نام «دژ دیجیتالی» (Digital Fortress) منتشر کرد و تا به امروز چهار رمان دیگر نیز به رشته تحریر در آورده است.انتشار کتاب «راز داوینچی» (The Da Vinci Code) از این نویسنده در سال ۲۰۰۳ میلادی، جنجال‌های فراوانی بر انگیخت و با اعتراض کلیسای کاتولیک مواجه شد. یک فیلم سینمایی با همین نام نیز بر اساس این کتاب ساخته شده است که در سال ۲۰۰۶ به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان تبدیل شد.



دانلود با لینک مستقیم
حجم : 6.1 مگابایت
منبع : WWW.EBOOK.TARIKHEMA.IR 


نظرات شما عزیزان:

sim sim
ساعت3:28---24 بهمن 1391
mer30, khoob bood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 686
بازدید کل : 110404
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1